STORY OF Honza Čeněk: „Až někdo udělá víc než já, vrátím se a dám ještě víc“

Kdo by toho kluka neznal? Jestli jsi byl v březnu alespoň jednou na kruháči, určitě jsi ho potkal. Prostě ho nešlo minout, byl tam pomalu víc než trenér a rozhodně víc než doma. Není proto překvapením, že je novým rekordmanem. Kolik že toho odtrénoval? Matematicky vzato, v průměru 1,6 tréninku denně. Sečteno, podtrženo, zaokrouhleno to dělá skoro 2 denně a rovných 50 za měsíc!

Díky tomu právem vládne titulem březnového SUPER DŘÍČe. Proč? Jak? Kdy? Je snad stroj nebo co? Nejspíš se ptáš. Není, jen si stanovil cíl a tak to vyšlo. Kdo ho vyzve na souboj o další rekord? Přečti si náš rozhovor a až vyjdeš z údivu, že se toho fakt dá tolik odtrénovat, pojď do toho taky.

50 tréninků není málo. Svěř se nám prosím, co tě k takovému výkonu motivovalo?

Tak něco shodit a překonat rekord 🙂

Minulý rekord byl 33 vstupů, takže v tvém případě už asi nešlo jen o jeho překonání. Co bylo důvodem jít dál? Stanovil sis cíl 50?

Měl jsem to vymyšlené na 42 tréninků a pak jsem to posunul na 45, ale kluci do mě hučeli, abych dal 50, tak jsem dal 50 🙂

Rekord minulého měsíce jsi překonal už někdy v polovině března, nenapadlo tě v tu chvíli, že bys polevil? 

Ani náhodou!

Hodláš si to někdy zopakovat a překonat vlastní rekord?

Až někdo udělá víc než já, vrátím se a dám ještě víc 😛

To je výzva! Nastavil jsi laťku hodně vysoko, myslíš, že se najde někdo jiný, kdo se pokusí ji překonat?

Možná jo, ale 4 tréninky za den jsou masakr, určitě si bude říkat to samé.

Byl jsi někdy i na všech pěti tréninkách během jednoho dne?

To ne, ale dvakrát jsem šel na 4 v jeden den.

Popiš nám svoje pocity po tom posledním.

Byl to super pocit! Radost, že jsem to dokázal a na druhou stranu vyčerpání a úleva, že můžu trochu zvolnit. A hlavně jsem končil 4 tréninky, abych to zaokrouhlil na 50.

Kolik krizí jsi během toho měsíce zažil a jak ses s nima popral?

Krizí bylo víc, začal jsem chodit a už jsem měl namožené šlachy z páky, tak jsem se první dny vyhýbal shybům, ale postupně jsem to rozcvičil a mohl jet normálně.

Ztotožňuješ se s heslem, že všechno je o hlavě, nebo jsi zažil i stav, kdy už tě to tělo prostě neposlouchalo?

O hlavě je to hodně, ale někdy byl den, kdy jsem byl hodně vyčerpaný už ráno. Lepé se mi cvičí večer.

Pomáhal sis při takovém výdeji nějakými doplňky stravy, nebo jsi vše zvládnul za „normálního“ režimu?

Asi půl měsíce jsem dodržoval krabičkovou stravu od Fitness Food menu a pak jsem se bavil s Michalem, který mi poradil, ať jím víc, že mám velký výdej a malý příjem. Tak jsem přidal tvaroh, vejce a BCAA. Jinak víkendy jsem si dopřával steaky a další diety.

Snažil ses nějak cíleně regenerovat a jak?

Nebylo moc času regenerovat, ale chodil jsem do páry, vířivky a doma do infrasauny. Velké díky patří také mé manželce, protože mi prala 2x denně a snažila se mi masírovat nohy, které ke konci trpěly asi nejvíc.

Cítíš, že tě to fyzicky posunulo dál, nebo spíš odrovnalo?

Rozhodně posunulo dál. Pamatuji, že jsem končil v pátek a říkal si, že dám 14 dní relax, ale v neděli už jsem byl zpět 🙂

Máš ještě nějaké další sportovní aktivity?

Ještě hraju nohejbal a florbal.

Jak moc člověku tenhle režim ovlivní běžný život, nastaly u tebe nějaké změny? Co na to rodina?

Někdy jsem si připadal, že jsem v gymu víc než doma. Ale manželka mě naštěstí podporovala, protože na Super Kruháč chodí cvičit taky.

Jak se fyzicky cítíš teď, přetrvává ještě únava, nebo už se organismus srovnal do původního stavu?

Cítím se fyzicky rozhodně líp a hlavně o 5 kg lehčí, to byl taky jeden z mých cílů a důvodů. Teď mi přijde hodina na cvičení krátká 🙂

Děkujeme za rozhovor, rozhodně ti patří naše velká gratulace a už teď jsme zvědaví, kdo další se s rekordem popere. Závěrem tradiční „STORIES OF S“ otázky:

Jaký je tvůj nejoblíbenější cvik?  

Je jich víc, ale třeba kliky.

Cvik, který nejvíc nesnášíš? 

Asi zvedání se ze země s tyčí za zády 🙂

A co nejoblíbenější jídlo? 

Hovězí steak.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *