On-line Gym přináší

5 + 1 tip pro lepší regeneraci

Pokud chceš výsledky, je stejně, ne-li více důležité co děláš po tréninku, ne jen při něm. Zkrátka jak strávíš zbytek dne. To je doba, během které máš příležitost udělat maximum pro jejich obnovu, bez které prostě ani neporostou. Jak na to?

1. Vhodné potréninkové jídlo

Svaly vydaly při tréninku hodně energie, kterou logicky potřebují zase doplnit, aby se mohly vzpamatovat a dále pracovat. Strava má na sport vliv hlavně v dlouhodobém horizontu, ale co se týče jídla v rámci jednoho dne ve vztahu k nápravě unaveného těla, nejdůležitější je právě to potréninkové, přičemž základem jsou sacharidy a bílkoviny.

Cukry doplníš výše zmíněnou energii, měly by být jednoduché, aby ke svalům doputovaly co nejrychleji. Komplexní jídlo cca do hodiny po tréninku už by pak mělo obsahovat sacharidy složité. Díky bílkovinám pak dochází k nápravě a obnově narušených svalových vláken, tedy syntéze bílkovin a zabránění jejich rozpadu. Důležitá je jak doba, za kterou první zdroj energie přijmeš (co nejdřív!), poměr a množství jednotlivých makroživin, tak celková přijatá energie během dne, která by neměla jít pod 1500 kcal.

2. Krátké kardio po tréninku

To, že tě bolí při a po tréninku svaly způsobuje laktát, který se do nich v průběhu tréninku vyplaví. Aby byla svalová horečka pokud možno co nejmenší, je tudíž potřeba ho z nich dostat ven. Toho dosáhneš výklusem, vyskákáním na švihadle, jízdou na kole, zkrátka lehkým kardiem, které laktát vyplaví zase pryč. Stačí třeba 10 minut. Tep se postupně snižuje až do úplného zklidnění, kdy je vhodné zařadit závěrečný statický strečink

3. Dostatek kvalitního spánku

Důležitá je kvalita i kvantita. Pokud někdo tvrdí, že mu stačí 5 hodin spánku, tak s největší pravděpodobností necvičí, nebo je to dočasný stav. Pro kvalitní regeneraci je spánek zásadní a k její maximalizaci dochází při délce spánku alespoň 7-9 hodin. Pokud trénuješ večer a vstáváš brzo, den si prostě naplánuj tak, abys zalehnul klidně už v 10.

4. Hodně vody

Dehydratace svalů regeneraci rozhodně nepomáhá. Při nedostatku vody jsme unavení, malátní, nehledě na zdravotní rizika. Voda tvoří průměrně 65% našeho těla a při sportu ji ztrácíme. Pokud je tělo vyčerpané z nedostatku tekutin, nemůže vydat požadovanou energii na regenerační procesy.

Stejně, jako existuje energetická bilance, existuje i bilance vody – tedy poměr mezi jejím příjmem a výdejem. Ideální bilance by měla být neutrální, tedy nulová, neboli co přijmu, to vyloučím. Určité množství vody (cca 500-700 l) přijmeme i ve stravě. Všeobecné pravidlo hlásá příjem alespoň 1,5 litru tekutin denně, ale celkové množství závisí na mnoha faktorech – především váze, věku, fyzické aktivitě, pohlaví a také vnějších faktorech (teplota, vlhkost prostředí,..).

Drž se vzorce 35-40 ml vody na kilogram hmotnosti, a to bez náročné fyzické aktivity. Při tréninku množství zvyš o cca 100 ml na každých 15 minut. Při hodinovém tréninku tedy o cca 400 ml za den.

5. Teplá/ledová sprcha

Může to znít trochu drasticky, ale střídání teploty vody skvěle funguje na lepší prokrvení. Dá se pochopit, že komplet pod ledovou sprchu vleze málokdo, ale minimálně na nohy tento přístup uplatňují i ultramaratonci a další elitní běžci, a to ideálně bezprostředně po výkonu.

Zmíněné rady předpokládají střídmý tréninkový režim, to znamená, že máš v týdnu i netréninkové dny. Zkrátka si plánuj odpočinek stejně, jako tréninky. Poslouchej svoje tělo, a když se cítíš unavený, dej si oraz třeba i v původně tréninkovém dni.

Se správnou regenerací ti v On-line Gymu poradíme.

Kup si členství v On-line Gymuod 497 Kč a začni na sobě makat.

 Můžeš cvičit kdekoliv a kdykoliv budeš chtít. Výsledky jsou zaručeny a o zábavu bude také postaráno.

Členství START
497 Kč
za měsíc
Přístup do On-line Gymu na 30 dní
Členství VIP
3587 Kč
za 1 rok
Přístup do On-line Gymu na 365 dní

Cvičit on-line je moderní a má to spoustu výhod

Jestli zrovna nevyhledáváš skupiny, nebo prostě nemáš čas jít do fitka, tak cvič on-line. Je to SUPER.

Šetříš čas

Nemusíš nikam chodit. Nikde parkovat. Nic hledat. Postě jen zapneš a cvičíš.

Máš soukromí

Nikdo tě u cvičení neuvidí (pokud nebudeš chtít) a to má jednu obrovskou výhodu. Nemusíš řešit, co si vezmeš na sebe :-)

Cvičíš kdekoliv

Video si můžeš pustit na mobilu, tabletu, počítači nebo v TV. Je na tobě, jestli to rozjedeš v obýváku nebo na zahradě.

Co získáš?

Kup si členství do On-line Gymu a získáš:

  • Přístup do sekce jen pro členy
  • Obrovský výběr super tréninků
  • Super tělo a čistou mysl
  • Dobrý pocit, že na sobě pracuješ!

Bonusy v hodnotě 2300 Kč  dostaneš ZDARMA!

POZOR! ČASOVĚ OMEZENÁ NABÍDKA!

Objednej si členství do On-line Gymu ještě dnes a získej 3 BONUSY v hodnotě 2300 Kč!

Ukázkový jídelníček

Dostaneš od nás ukázkový jídelníček s tipy na zdravou a vyváženou stravu v hodnotě 500 Kč.

Individuální stravovací plán sestavený přesně na míru

Získáš slevu 700 Kč na vytvoření individuálního stravovacího plánu přesně na míru tvým potřebám.

Poradenství a motivace v soukromé skupině na FB

Získáš přístup do uzavřené skupiny na FACEBOOKU, kde můžeš pohodlně komunikovat s našimi trenéry, poradíme ti a ostatní tě budou motivovat.

A teď to úplně nejlepší.

Dáváme ABSOLUTNÍ GARANCI vrácení peněz. Pokud zjistíš, že toto není pro tebe, nechceme tvoje peníze. Vrátíme ti je BEZ JEDINÉ POLOŽENÉ OTÁZKY. Ne 7 dní. Ne 30 dní. Kdykoliv.
 
 Náš program je totiž skvělý a my to víme, vědí to naši klienti a ty to nyní zjistíš také. Proto si můžeme dovolit nabídnout absolutní garanci vrácení peněz. Kdykoliv.

Členství START
497 Kč
za měsíc
Přístup do On-line Gymu na 30 dní
Členství VIP
3587 Kč
za 1 rok
Přístup do On-line Gymu na 365 dní

Udělej správné rozhodnutí. Investuj do sebe a svého zdraví.